Als ondernemer heeft u nood aan informatie over uw bedrijf die een meerwaarde betekent voor u en uw onderneming.

Welke productlijnen zijn winstgevend, welke investeringen zijn noodzakelijk, welke investeringen zijn rendabel.

Het efficiënt organiseren van de boekhouding houdt in dat u de noodzakelijke informatie krijgt en dit voor een zo laag mogelijke kostprijs.

Wij hebben ervaring met volgende boekhoudpakketten: Winbooks, Sage BOB, DB Fact, CUBIC, Exact-on-line, SAP, Dynamics Navision, ODOO, Netsuite .  Door het groot aantal pakketten waarmee onze mensen werken kunnen wij ons snel aanpassen aan de meeste ERP systemen.

Wij doen loonadministratie in eigen beheer of in samenspraak met een erkend sociaal secretariaat.

Elke klant krijgt een samenwerking op maat. Boekhouding op uw server, onze server of in de cloud. Dienstverlening bij u op locatie, in onze kantoren of gewoon online. Centraal staat communicatie en samenwerking.

Het voeren van een managementvennootschap of patrimoniumvennootschap is sterk fiscaal geïnspireerd en is een symbiose tussen financiële planning en fiscaliteit.

Ons team biedt u de mogelijkheid uw boekhouding te organiseren op de manier u het wenst: traditioneel aanleveren van informatie, digitaal aanleveren  of zelf ingeven in een beveiligde omgeving zoals Exact-on-Line

Door het grote volume van dossiers dat wij behandelen beschikt u over een boekhouder die u als adviseur zal bijstaan, een adviseur die ook rekening houdt met uw pensioen en successie.

De managementvennootschap wordt bij ons gebruikt als een instrument binnen de vermogensplanning.

Wij stellen uw jaarrekening en bijhorende notulen op volgens de wettelijke vereisten. Dit kan volgens het verkorte, volledige of geconsolideerde schema.

Wij zorgen voor een correcte, vlotte en spoedige service die een meerwaarde zal creëren voor uw organisatie.